למה שגריר רכשו את השליטה בשנפ

By | יולי 11, 2021

הכנתי סרטון קצר שמסביר למה חברת שנפ זולה מאוד כבר היום. בנוסף הסברתי בסרטון אילו התאמות אני חושב צריך לעשות בשביל לקבל את הרווח המייצג ומאיפה יבואו השיפורים הנוספים קדימה.

לינק לסרטון

גילוי נאות: אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ”ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. קפלר קפיטל ו/או הכותב מחזיקים ו/או עלולים להחזיק חלק מן הניירות המוזכרים לעיל.

פרסום מידע זה אינו מהווה הצעה לציבור להשקעה בשותפות. ההשקעה בשותפות הינה על בסיס הצעה פרטית בלבד, בכפוף למגבלות כמפורט בהוראות הדין החל, ולפי שיקול דעתו המוחלט והבלעדי של השותף הכללי.

5 thoughts on “למה שגריר רכשו את השליטה בשנפ

  1. עוז

    היי מרק,

    תודה רבה על הסרטון בהחלט מעשיר. רציתי לשאול מדוע אתה אינך לוקח בחשבון בחישוב החוב הפיננסי, נטו את התחייביות בגין תשלומי חכירה. על פניו נראה שלקחת בחשבון אז התחייביות הפיננסיות נושאות ריבית (הלוואה מבנקים+אגח) בניכוי מזומנים, ללא התחשבות בחכירות. אשמח לשמוע דעתך

    Reply
  2. עוז

    היי מרק.
    תודה רבה על התוכן המעמיק והסרטון הקצר. רציתי לשאול מדוע אינך מביא בחשבון בחישוב החוב הפיננסי, נטו את התחייביות החכירה. על פניו נראה שלקחת בחשבון את התחייביות נושאות ריבית (בנקים+אג”ח) בניכוי מזומן וללא חכירה. אשמח לשמוע דעתך?

    Reply
    1. מרק Post author

      הי בגלל שהתחיבויות חכירה זה נכס שמשמש את הפעילות ולכן זה לא חוב אמיתי זה הוצאות שקיימות כל עוד יש פעילות. איפה אני מתחשב בזה? בחישוב התזרים החופשי שאני לוקח שם את הוצאות החכירה

      Reply
      1. עוז

        תודה רבה, אתה מתכון שאתה לוקח אותם כחלק מהוצאות התפעול השוטפות?

        Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *